HTML

:]

2012.02.23. 23:19 kiskutyuska

epp lementem cigizni, megszakitva a napomat amit dbakent tengetek es azon gondolkoztam, uristen mennyi mindenen mentem keresztul az eletem soran. mennyi minden tortent ami vegul ide vezetett. leirhatatlan erzes vegig gondolni azt a rengeteg mindent. es bizony egyszerre mosolygok es bamulok ures fejjel magam ele. Hihetetlen jo, hogy minden amirol valaha almodtam es cel volt az eletemben igazabol sikerult. Mostmar csak masodlagos dolgok vannak. jolenne egy csalad, egy bmw meg ilyesmik. de minden elsodleges cel pipa.  es ahogy vegig gondolok mindent ami kicsi ovis korom ota tortent .. nagyon sok aprosag :) Bamulatos...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://darkjmg.blog.hu/api/trackback/id/tr344188843

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása