HTML

polo polo

2011.09.08. 20:27 kiskutyuska

Ma oriasi checkpointhoz erkeztem az eletben, ismet 1 amit sikerult teljesiteni.

Ez pedig egy igazan draga igazi elit polo + alsonacik hasonlo markabol. Osszesegeben ketszer annyi volt mint eni puma cipoje :D

Namost a lenyeg nyilvan nem az hogy egy ilyen poloval menozzek, hiszen kit akarok atverni semmi mas cuccomhoz sem megy. Az alsonadragot pedig igenkeves penzehes ribanc fogja latni valoszinuleg eppen ezert :D Egyszeruen sosem volt meg ilyenem amit en vasaroltam igaziboltban es igazi marka nem egy 2e ft-os sport marka.

Na ennyi oriasi checkpoint mert megtehettem.. azzal egyutt is, hogy egy draga lakas kethavi kauciojat fizetem ki, a mostani rezsijet, az ocsem ugyvedjet, anyam havi torlesztojet a sajat hiteleimet, iparuzesi adot es meg kia fasz tdja micsodat .. blah :) Es jovohonapban dupla ennyi penzem lesz, fuckyeah! :) 

Ja es ezzel egyutt elvezettem austriaba pestre vissza anelkul, hogy gps-t neztem volna! sot eppen ezert majdnem pozsonyba is! :D

Amugy azt hiszem istentelenul hat ram a marketing, ugye imadom jobaratokat es ott a Rachel a Ralph Laurennel dolgozik es gondolom ezert volt midnenkep szuksegem erre a polora :)

Hetvegen iszunk, lakasavato 24.-en, idojarastol fuggoen.

peace :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://darkjmg.blog.hu/api/trackback/id/tr923212241

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása