HTML

dark blogja 3

Mert muszaj beszelni :)

Friss topikok

Linkblog

vezettem! :D

2010.07.06. 07:45 kiskutyuska

na az tortent tegnap, hogy eletem elso autovezetesere mentem. Koroztunk kicsit arutinpalyan megtanulta melindulni, megallni, sebesseget valtani stb aztan.. kimentunk forgalomba! Igaziba :D 

Ott vezettem vagy 1 orat es egesz jol ment. Neha kint felejtettem az indexet, vagy elfelejtettem elvenni a labam a gazrol, de ezen felul jol ment! mentem vagy 60al is :D brutalis:D Alig varom, hogy megkapjam a jogsimat!!! :D

na ezen felul minden kewl 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://darkjmg.blog.hu/api/trackback/id/tr762132533

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása