HTML

dark blogja 3

Mert muszaj beszelni :)

Friss topikok

Linkblog

szep nap ez a mai

2011.07.15. 18:58 kiskutyuska

nem tudom. szerintem fontos mit gondol az ember. Mit akarsz az elettol. Mit latsz amikor korulnezel. Ez minden. Az ahogy gondolkodsz. Egesz eletemben biztos voltam benne, hogy tobb vagyok mint ami latszik, tobbre vagyok kepes mint ami elvolt rendelve. Volt rosz idoszakom.. mint mindenkinek, de lekuzdottem par dolgot az elmult evekben, belementem nehany dologba amibe mas nem ment volna es igenis hoztam olyan teljesitmenyt amivel most megerdemlem amim van. Halgattam egy zenet .. mindig ez van. Egy-egy szam aminek megfog a szovege, aterzem amit mond es el is hiszem. Ez anno az eminemtol a till I collapse volt. Halgatom es csak az jar a fejemben, amig csak egy aprocska  csepp energia is van bennem, nem adom fel, megyek tovabb, felallok es folytatom. Mondhatni, hogy nagyon sok gyonyoru es eletre szolo elmenyem volt az elmult par evben, megis, vegig ott volt a szopas is. Es hogy mit latok, mit gondolok es mit akarok? Van egy jovokep a fejemben, megvan, hogy mit akarok  elerni az eletben es addig amig az nincs meg, nem nyugszom, nem adom fel nem pihenek es ha mindent el is vesztek, amig az elet apro jele van bennem, nem adom fel.

Kicsit depisnek tunhet, de igazabol a szuzessegem elvesztese utan ez a legszebb napjaim egyike.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://darkjmg.blog.hu/api/trackback/id/tr553070777

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása