HTML

dark blogja 3

Mert muszaj beszelni :)

Friss topikok

Linkblog

nah ez mar kezd erdekes lenni :D

2010.04.21. 07:14 kiskutyuska

Szoval van egy nyiltan homosexualis munkatarsam. Az IT fonok es oszinten, nem vettem rajta eszre. Van egy sajat stilusa, de teljesen normalis joember. Alapvetoen nem zavar ha valaki homi. Na szovl dolgozom egyutt az uj kollegaval, ertelmes es elegge pro es raadasul jofej is. Most nezem facebookon, o is meleg. Azaz erre nincs bizonyitek, de az hogy relationship-ben van egy masik sraccal szerintem mar eleg :D

Mindenesetre a lenyeg,hogy talalkoztam vele eloben is es dolgozunk egyutt, megnem mondtam volna hogy meleg. Ezzel egyutt arra is rakellett ebrednem, hogy nincs semmi bajom a melegekkel :D

NA a masik, hogy ugye virtualis cegnel dolgozom. Ami azt jelenti, nincs iroda, ircen tartjuk a kapcsolatot meg skype-on etc. Hat jott egy uj kollega, Rena. Indiainak tuno nev, nem foglalkoztam vele sokat. Erre kikerult az uj website-unk rajt egy tunderi fotoval rolam :D (haha :) , de ha mar a melegek ma a tema) es hat ott volt a kep Rena-rol. Aki egy no :D Ez a mokas..

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://darkjmg.blog.hu/api/trackback/id/tr541938896

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása