HTML

pesszimista jovokep?! :D

2010.04.13. 19:43 kiskutyuska

Nos, atszamoltam a penzugyeket..

Nos a szitu, hogy eleg jol keresek hat jah.. ennek ellenere, ev vegere tudom 0ra hozni a penzugyeket HA semmi 50e nel nagyobb varatlan kiadas nem jon kozbe es HA tudom tartani az utemtervet.

Pesszimista joslas szoval ennel jobban kene teljesiteni. Ev vegere auto tulajdonos es adossagmentes lehetek. hmm. Nem tetszik, nem birom ha a dolgok nem ugy alakulnak ill olyan sebesseggel alakulnak ahogy en szeretem. Valamit kikene talalni...

- Nos, kevesebbett kell kolteni havonta, most egy viszonylag magas osszeg van havi keretkent megallapitva + tartaleknak van unexpected kategoria. 50e az unexpected a havi megelhetesre pedig 150e-t szamoltam a rezsi kifizetese utan. Ez krvasok szerintem es siman lelehet vinni havi 100-ra a 200 helyett. De a f@szom fog ehezni hamar jol keresek :D

Persze nincs jokis googlephone, nincs uj imac, nincs oltozkodes es nincs utazgatas. Mostantol amig kinem fizetem ezt a sok szart, MINDENT lemondok. Ez van kesz kuss. A fogaim kozbe jottek, nem egyszeru az egeszet csikkzsebbol kirantani. De most pont jol alltam, ezert sikerult.

Es ez a vart motivacio :D Barmilyen parasztul hangzik, orom hogy szorongatjak a tokeim ;)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://darkjmg.blog.hu/api/trackback/id/tr161918673

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása