HTML

dark blogja 3

Mert muszaj beszelni :)

Friss topikok

Linkblog

fizetes honap vegen?? lol

2010.02.26. 08:37 kiskutyuska

Szoval volt ido emlekszem mikor, ha egy ismerosomnek valami hirtelen szamlat kellett kifizetni a honap vegen, siman csak megtette. Gondoltam magamban (persze nem mondtam volna) hogy WOW! honnan van penze honap vegen? es miert nem var vele? Mivan ha elfogy a penze? Na azota mar leesett, hogy ez nyilvan nem gazdagsag es a szamlat tokmind1 hogy fizu utan vagy elot fizeted be, tobb penzed nem lesz. Szoval emlekszem mennyire meglepodtem azon, hogy embereknek milyen sok penze van es mennyire jo lehet, ha valakinek honap vegen nem kell nyomorognia :)

A talan meg ennel is erdekesebb, ahogy regen es nem is olyan regen is a szamlakra es a fizetni valokra neztem. Mar osztonosen azon kezdtem agyalni, hogy lehet elhuzni a befizeteset, vajon baj e ha jovohonap elejen fizetem be. Es nagyon lassan vettem eszre, hogy mostmar, hogy nem vagyok szegeny, ha jon a szamla siman csak befizetem :)

Ez a kis emlekfoszlany legyen az emleke minden eddigi honapommal szembeni record bevetelnek amit nyilvan nem irok le es meg adozas elott all, de mindenesetre messze a legmagasabb eddigi bevetel 1 honap alatt es meg szamitok nemi bonusra amerikai munkaltatomtol is.

Es ha mar blog, a tegnapi nappal februarban elkezdett fogorvosi kezelesem 10db javitott/restauralt fognal tart. Meg kb ennyi hatra van es a nehezebb resze is, de haladunk :) Mondjuk az egyik betomott fogam, begyuladt. Ugye sulyos atrendezesek zajlanak a szamban es egy masik fog elkezdte zavarni. Na hat begyuladt es csak kicsit halistennek. A fogdoki megnezte, ok kicsit lefaragunk belole. De gyuladt fogbol? Nem kaptam erzestelenitest, ertelmetlen lett volna es amugyis, 10masodperc volt. Eletem eddig talan leghoszabb es legfajdalmasabb 10masodperce :) De elmult, mostmar nincs baj.

Megkapom a fogsorom rontgenjet meg a beavatkozasok elott. Postolom majd. Buszke nem vagyok ra, de majd leirom reszletesen melyik fogat mikep javitottak es hatha ezzel 1 embert rabirok a fogorvoshoz jarasra, mar megerte :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://darkjmg.blog.hu/api/trackback/id/tr281791452

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása