HTML

dark blogja 3

Mert muszaj beszelni :)

Friss topikok

Linkblog

cataflam FTW

2010.02.24. 08:03 kiskutyuska

Szoval pihenek.

Ez egyreszt koszonheto annak a nagyjabol 1 het szabinak amihez hozzajutottam. Persze ahhoz is ugy hogy elso 4 nap vegig munka volt aztan maradt meg 4, amibol egyiken fogorvos :D Hat igen, de az legalabb laza volt. NA viszont azota nagyjabol non stop gyogyszerezek ugyanis rohadtul faj idonkent. Ez elsore rosz dolognak tunhetne, de miota a munka vegeztevel a cataflam lekapcsol, azota pihenek ismet hetkoznap is, marmint agyilag. Igy mostmar megint egesz kipihent vagyok. Ez jo mert vegre kepes vagyok ujra orulni a dolgoknak, normalisan beszelni enivel es persze rajongani az otletert hogy ismet az usaba tolthetek nemi idot :D

Jaja, pont neztem a naptarat, jovoheten mar usa :)) Leeeet! Es persze repules! De azt sajnalom hogy megint nem utazhatok igazi nagygepen mint 747 csak kisebben 1 szammal :(

ugye masfel evvel ezelott ultem elosszor repulon 23evesen :D Hat jah jol lekestem rola istenem, azota ez lesz a 16. alkalom :) Ami viszont remek karpotlas es persze most hogy vegre adossagmentes leszek lehet utazgatni esz nelkul :) 

Szoval megint orom es boldogsag van. Ismet mondhatom kedvenc kifejezesem mikor megkerdezik mi a helyzet hogy: Elek virulok, de folleg virulok ! :D Pofatlan..:P

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://darkjmg.blog.hu/api/trackback/id/tr991785894

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása