HTML

dark blogja 3

Mert muszaj beszelni :)

Friss topikok

Linkblog

ezis baze?

2011.05.18. 09:05 kiskutyuska

azzal kezdodott minden, hogy nem nagyon volt kedvem az usaba repulni. Mert hogy messze van es uncsi. Es ma kimentem ferihegyre.. semmi. Bementem .. semmi. Jott a boarding . semmi. felszalas es semmi. Repkedes es SEMMI! leszallas .. SEMMI

 

Nulla izgalom.. Miert kell ebbol is eltunnie annak a fincsi bizsergeto erzesnek?

 

MEgerkezes amsterdamba, mivel mostanaban sokat jartam itt a repteren, hat kiszallas a gepbol korulneztem irany a dohanyzo :D Ami leet, de ismet izgalom mentes ..

Lehet csak azert mert olyan almos vagyok hogy hajszal hijjan osszeesem :D

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://darkjmg.blog.hu/api/trackback/id/tr342913052

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása