HTML

dark blogja 3

Mert muszaj beszelni :)

Friss topikok

Linkblog

telik mulik meg minden

2010.04.24. 07:59 kiskutyuska

jovohet izgi lesz, atalakitjak a fogsorom :D A heten bekajaltam, mast se csinaltam csak ettem mozogtam ettem. Sikerult szeirntem legalabb 2kilot pluszban magamra tornazni ha nem tobbet.. Sebaj, jovoheten mind elfogy :P Mar varom.

Bar epp van egy pending kifizetes, ha nem erkezik meg jovoheten hat nem lesz penzem a fogsor masodik felere :D Vicces, de az elet marcsak ilyen. :)

Annyi mara, koran szombat reggel van es faradt vagyok asszem. Tegnap rengeteg okossagot tanultam. Patchet forgatni mysqlbe, mysql sandbox-al jatszani, a thread/process/mutex/semaphore dolgokat es kapcsolataikat. Hat kicsit megkesve. Mindenesetre vegre ezt is megtanultam.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://darkjmg.blog.hu/api/trackback/id/tr91947300

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása