HTML

dark blogja 3

Mert muszaj beszelni :)

Friss topikok

Linkblog

bloghu es igen alakulnak a dolgok

2010.02.05. 14:10 kiskutyuska

extranak vege, ezert most ide koltoztem. Miert? nemtom ez volt az elso ami eszembe jutott.. Bar most hogy mar tudom, hogy fogynak a fejlesztok ;)

Naszoval akarmikor is ment jobban az eletben 2 dolog mindig ott volt mogotte.

1- Kemenyen megdolgoztam erte

2- Sajnaltam es remenykedve tekintettem azokra akiknek kevesebb penz jon be

Sot, 3, mindig megprobaltam segiteni masoknak.

De az emberek taplok. Akkora taplo kocsog kis luzerek. Nekem az eletem rament hogy karriert epitsek, most 3 munkakorom es 2,5 munkahelyem van ezek meg bulizunk logunk a haverokkal stb es akkor van pofajuk beszolni? Hat rohadj meg a 40eves lakashiteleddel egyut baz+. NEm fogom magam rosszul erezni mert van penzem :P Nem tetszik az eleted, ne rinyaljal, alljal neki es csinalj magadnak karriert, nem 2 het alatt fog jonni hanem 8-10 ev alatt.Addig lehet kokemenyen dolgozni es ha akkor sincs jobb elet akkor beszolhatsz.

Bocs, perlregexpekkel szoptam ma, duhito.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://darkjmg.blog.hu/api/trackback/id/tr911731694

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása